Apa yang isteri anda mahukan dari anda sebagai suaminya ketika melakukan hubungan seks.




Untuk menjadikan hubungan seks antara anda dan isteri lebih baik dan bernafsu, anda perlu tahu apa isteri anda mahukan. Apabila anda tahu apa yang isteri anda inginkan, anda boleh goda dia menerusi maklumat yang anda ada. Berikut adalah beberapa perkara yang isteri mahukan dari anda sebagai suaminya ketika melakukan hubungan seks.

Perkara pertama : Isteri mahu anda jadi seorang jantan yang sebenar

Di atas katil, isteri mahu bersama dengan jantan sebenar di mana dia akan tertarik secara seksual. Oleh itu, anda perlu pandai untuk menguasai perasaan isteri anda. Layani isteri anda dengan penuh rasa cinta dan lakukan seks seolah – oleh ingin memberi sesuatu yang berharga pada dia.

Perkara kedua : Mahukan keyakinan

Perkara kedua yang isteri anda mahu dari anda adalah keyakinan untuk mengadakan hubungan seks. Untuk dapatkan keyakinan, anda perlu tahu apa yang anda lakukan. Jadi, anda belajar apa yang perlu dan ketika berhubungan seks, lakukannya dengan yakin. Anda perlu yakin ketika ingin menyentuh dan memberi arahan kepada isteri anda. Selain itu, rangsangan yang di beri kepada isteri anda perlulah konsisten, barulah dia akan cepat datang orgasm.

Dua perkara di atas adalah dua perkara utama yang isteri anda mahu daripada anda. Tiada guna anda melepaskan nafsu tetapi isteri anda tidak rasa apa – apa dari anda. Jadilah lelaki sebenar dan berikan apa yang isteri anda mahu.






0 comments:

Post a Comment