Rapatkan hubungan di antara suami isteri.




Bagaimana anda ingin rapatkan kembali hubungan dengan pasangan anda?

Ikuti 7 tip di bawah:


Tunjukkan pada pasangan anda yang anda sangat mencintai dirinya dan anda tidak mahu langsung berpisah dengannya. Nyatakan komitmen pada pasangan anda yang anda ingin bersama  buat selama – lamannya dengannya.

Sentiasa puji pasangan anda dan beri sokongan pada dia. Jangan sesekali anda bandingkan dia dengan rakan dia atau sesiapa sahaja kerana tindakan anda ini akan buatkan pasangan anda berjauhan dengan anda.

Sentiasa berdamping dengan pasangan anda di mana sahaja anda berada. Jika anda berdua bekerja, ambil masa untuk makan tengah hari bersama – sama. Jika tidak sempat untuk bersama, pastikan selepas bekerja anda luangkan masa sepenuhnya dengan pasangan anda. Jangan biarkan dia keseorangan.

Sentiasa perbaiki diri anda supaya kelihatan menarik di mata pasangan anda. Hias diri anda dan perbaiki personaliti anda supaya pasangan anda semakin tertarik untuk rapat dengan anda.

Sentiasa beri perhatian pada pasangan anda. Serahkan seluruh jiwa dan raga anda pada pasangan anda. Sentiasa dengar apa yang dia katakan. Sentiasa pentingkan pasangan anda berbanding diri anda sendiri.

Sentiasa terima pasangan anda seadanya. Jangan sesekali paksa pasangan anda untuk ubah perangai sedia adanya. Terima pasangan anda seadanya , insyaAllah anda akan lebih rapat dengan pasangan anda .

Sentiasa tambah sesuatu dalam kehidupan suami isteri anda. Sekali sekala anda rancang percutian keluarga atau buat apa sahaja aktiviti luar yang boleh merapatkan hubungan anda dan pasangan.





0 comments:

Post a Comment