Empat tips untuk kekal intim dengan pasangan anda.


Intim bermaksud hubungan yang sangat rapat. Jika anda mahu kekal intim dengan pasangan anda, anda boleh ikut empat tip di bawah.

Tips pertama : Intim secara fizikal dan mental.

Jangan hanya intim secara fizikal dengan pasangan anda, anda juga perlu intim secara mental. Berikan dia kasih sayang dan ambil berat akan dia. Cintai dia sepenuhnya tanpa berbelah bahagi. Sentiasa menyentuh dia dengan sentuhan yang penuh kasih sayang.

Tips kedua : Jangan sembunyikan perasaan.

Jika anda marah, anda jangan pendam. Sebaliknya anda mengadu kenapa anda marah pada pasangan anda. Dengan ini, anda berdua akan lebih intim kerana dia memahami anda.Jangan sembunyikan perasaan. Sentiasa luahkan apa yang anda rasa pada pasangan anda. Apabila masing – masing tahu mengenai perasaan sebenar masing – masing, anda berdua akan rapat.

Tips ketiga : Jadi pendengar yang setia.

Anda akan rapat pada orang yang sedia mendengar apa yang terbuku di dalam hati anda. Jika anda mendengar apa yang pasangan anda ingin sampaikan, anda akan rapat dengan dia. Dia juga pasti akan mencari anda untuk meluahkan apa yang dia rasa.

Tips keempat : Luangkan masa untuk pasangan anda.

Lupakan kerja, lupakan kawan – kawan anda dan lupakan hobi anda. Lebih luangkan masa bersama  dengan pasangan anda. Masa adalah sangat berharga. Jika anda luangkan masa bersama dengan pasangan anda, anda berdua akan lebih rapat dan sentiasa intim.